Τετάρτη 15 Ιουλίου 2015

Ούριος άνεμος.




Στο θυσιαστήριο ο Έλληνας Πρωθυπουργός. 

Στο θυσιαστήριο η Ελληνική Δημοκρατία. 

Στο θυσιαστήριο η Ελληνική κοινωνία και οικογένεια. 

Στο θυσιαστήριο η Ελληνική επιχειρηματικότητα. 

Και όλα αυτά για να φυσήσει ούριος άνεμος.
Πόσο μάταιο.

Θυσίες που ΠΟΤΕ δεν θα φέρουν την κάθαρση.
Θυσίες που το μόνο που προσφέρουν είναι ανάγκη για περισσότερες θυσίες. 

Ένας κύκλος αίματος χωρίς τέλος. 

Δεν τελειώνει τίποτε απόψε (15/7/15) στην Βουλή.
Δεν θα τελειώσει τίποτε απόψε, ακόμα και αν ο Τσίπρας ή ο καθένας από εμάς δώσει το δεξί του χέρι ή μια λίβρα σάρκας

Το 3ο μνημόνιο ακόμα και αν εγκριθεί από την Βουλή είναι τόσο βάρβαρο, τόσο αντιαναπτυξιακό, τόσο θνησιγενές που δεν θα μπορέσει ποτέ να εκτελεσθεί. 

Το 3ο μνημόνιο δεν είναι τίποτε περισσότερο από μια ακόμα στροφή στο σπιράλ θανάτου που βιώνουμε τα τελευταία 5 χρόνια.

Η ΕΕ όπως άφησαν να εννοηθεί οι πανικόβλητοι Hollande, και Renzi, μετά τις μονομερείς αποφάσεις της Γερμανίας, έπαψε να συναρπάζει και δεν μπορεί παρά να περιμένει το κύκνειο άσμα της. 

Ένα κύκνειο άσμα που μόνο ο φόβος της επόμενης μέρας το αναβάλλει. 

Δεν είχε την τόλμη ο Έλληνας Πρωθυπουργός να δώσει την χαριστική βολή στους μήνες που προηγήθηκαν. 

Προτίμησε να μην πάει κόντρα στο ρεύμα και το άφησε να τον παρασύρει. 

Άφησε ανεκμετάλλευτη την ευκαιρία να γίνει ηγέτης μιας Ευρώπης για τους λαούς της. 

Θυσίασε τον εαυτό του, την χώρα του αλλά σίγουρα ο Άνεμος δεν θα είναι ούριος. 


Δευτέρα 13 Ιουλίου 2015

Σάββατο 11 Ιουλίου 2015

Το πιο βαθύ σκοτάδι.




Κάτι λιγότερο από μια βδομάδα ήταν αρκετός χρόνος για να ταφεί, με όλες τις τιμές, το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος της 5ης/7/15. 

Και ίσως για αρκετούς να ήταν επώδυνο, λόγω αριστερών καταβολών και αριστερίζουσας ηθικής, αλλά δεν ήταν το πρώτο ΟΧΙ που μετουσιώθηκε εν μια νυκτί σε ΝΑΙ. 

Και ο κ. Σαμαράς εντολή για ΟΧΙ είχε. 

Η Βουλή των ελληνοφώνων συνεδρίασε τις «μικρές ώρες» 03:00 π.μ. για να παραδώσει Γη και Ύδωρ. 

251 βουλευτές, την ώρα του πιο βαθιού σκοταδιού, αποδέχθηκαν κάτι που μόνο ύστερα από ΠΟΛΕΜΟ οι κυβερνήσεις των Αλεξάνδρου Ζαΐμη και Γεωργίου Τσολάκογλου τόλμησαν να  αποδεχθούν. 

Η απόλυτη ήττα και ταπείνωση της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
Ο απόλυτος εξευτελισμός της χώρας.

Ο κ. Τσίπρας του «πρώτη φορά Αριστερά» και ο κ. Καμμένος της «δημιουργικής καταστροφής» με την σειρά τους θυσίασαν εαυτόν και κόμμα για να «σώσουν» την χώρα. 

Και όλοι ξέρουμε πόσο οδυνηρό είναι αυτό.
Μάρτυρες του πόνου οι κ. Παπανδρέου, Παπαδήμας, Σαμαράς, Βενιζέλος, Καρατζαφέρης, και Κουβέλης. 

Θυσίασαν και εξευτέλισαν την χώρα και τους κατοίκους της για να υπερασπιστούν ένα ΝΟΜΙΣΜΑ.
Ένα νόμισμα που δεν μας ανήκει, ένα νόμισμα χρέους και εξανδραποδισμού.

Ένα νόμισμα και μια νομισματική ένωση που όχι μόνο είναι ετοιμοθάνατη, αλλά επιπροσθέτως μόνο δεινά έχει να προσφέρει σε όσους είχαν την ατυχία να εγκλωβιστούν στα νύχια της. 

Μια ανθρωποφάγος νομισματική ένωση.  
Και την υπερασπίζονται με το αίμα και την σάρκα των Ελλήνων και μάλιστα σε αντίθεση με την θέλησή τους. 

Ανάθεμα τρις.


Φίλοι...