Σάββατο, 3 Ιανουαρίου 2015

MS Norman Atlantic





Αν υπάρχει ένα ερώτημα που δεν απαντήθηκε καθόλου, σχετικά με την τραγωδία του Norman Atlantic αυτό είναι «που ήταν το πλήρωμα». 

Οι επιζώντες, αλλά ακόμα περισσότερο οι αγνοούμενοι και οι νεκροί είναι σίγουρο πως αναζήτησαν, έψαξαν αλλά πλήρωμα δεν βρήκαν. 

Ο μόνος αρμόδιος για να απαντήσει αν υπήρχε ή όχι πλήρωμα είναι ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου κ.κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, ο κατά τα λεγόμενά του Υπεύθυνος Υπουργός. 

Και ο Υπουργός έχει απαντήσει από τις 5 Ιουλίου του 2013.
Στο πλοίο ΔΕΝ υπήρχε πλήρωμα. 

Το MS Norman Atlantic, όπως και όλα τα πλοία που κάνουν το δρομολόγιο Πάτρα-Ηγουμενίτσα- Μπάρι- Αγκόνα, ταξιδεύουν με «μνημονιακή» σύνθεση πληρώματος. 

Οι οργανικές θέσεις αυτών των πλοίων έχουν υποστεί περικοπές σε ανθρώπινο δυναμικό της τάξης του 50%, σε σχέση με την προ-Βαρβιτσιώτη εποχή. 

Με αυτόν τον τρόπο λοιπόν το άτυχο πλήρωμα του Norman Atlantic, δεν είχε μόνο να αντιπαλέψει με την αγριότητα της φύσης ή την φωτιά αλλά και με την λειψανδρία, που με ελαφρά την καρδία ο κ. Υπουργός επέβαλε. 

Στην μνημονιακή Ελλάδα ένας Υπουργός, τελειόφοιτος Σκυλάδικων, αποφασίζει από πόσους ναυτικούς θα επανδρώνεται το κάθε πλοίο.
Τα αποτελέσματα αυτής του της απόφασης θα στοιχειώνει για πολλά χρόνια την Ελληνική Εμπορική Ναυτιλία. 

Με τον ίδιο τρόπο που πολιτικές αποφάσεις, βούλιαξαν το «ΗΡΑΚΛΕΙΟ» και το «ΣΑΜΑΙΝΑ»  


P.S.
Το έγγραφο αφορά άλλο πλοίο της ίδιας γραμμής.
Αν και το Norman Atlantic ήταν στην γραμμή μόλις λίγες μέρες ήταν φυσικό να ακολουθήσει την ελλιπή, μνημονιακή σύνθεση που και τα υπόλοιπα πλοία ακολουθούν. 

Το αποτέλεσμα της απόφασης Βαρβιτσιώτη το είδαμε live  στις οθόνες της τηλεόρασης και είναι σίγουρο ότι θα υπάρξει και συνέχεια. 

Ο κ. Βαρβιτσιώτης έπαιξε, ξεδιάντροπα, με την ασφάλεια πλοίου εργαζομένων και επιβαινόντων, με μόνο σκοπό να γίνει αρεστός σε κάποιους, να σιγουρέψει την καρέκλα του αλλά και να εξαγοράσει την επανεκλογή του.

Δημοσίευση σχολίου

Φίλοι...