Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Κερατσίνι 2013.



Πρέπει να είμαι λάθος, πρέπει να κάνω λάθος.
Δεν μπορεί, όλοι να μιλούν για μια δολοφονία και εγώ να βλέπω δύο.

Δεν μπορεί όλοι να μιλούν για έναν αριστερό και έναν φασίστα και εγώ να βλέπω δυο μεροκαματιάρηδες, δύο θύματα.

Δεν μπορεί όλοι να δείχνουν την Χρυσή Αυγή και την ίδια στιγμή, να ξεχνούν ποιοι είναι οι υπεύθυνοι για το θράσος της.

Δεν μπορεί μόνο εγώ να βλέπω ποιος έχει κάνει το Σύνταγμα κουρελόχαρτο, και το πολίτευμα γενόσημη δημοκρατία.

Δεν μπορεί μόνο εγώ να βλέπω ποιόν εξυπηρετεί η δολοφονία στο Κερατσίνι, οι επιθέσεις από χρυσαυγίτες στο Πέραμα και οι ταραχές σε όλη σχεδόν την χώρα.

Δεν μπορεί μόνο εγώ να νοιώθω ανατριχίλα την ώρα που ακούω τους τηλεαστέρες να λυσσομανούν και να σπέρνουν μίσος και διχόνοια στην κοινωνία.

Αλήθεια τι ακριβώς ζητάνε; Οι μεν να κτυπήσουν του δε; Και μετά; Να ξανακτυπήσουν οι άλλοι;
Θέλουν εμφύλιο οι τηλεαστέρες; Θέλει εμφύλιο η Άρχουσα Τάξη; Θέλουν εμφύλιο τα κομματόσκυλα του λεγόμενου δημοκρατικού τόξου; Θέλουν να χυθεί αίμα φτωχών για να εδραιωθούν στην εξουσία;

Θέλουν να διαλύσουν τελείως τούτη την χώρα για να κυβερνήσουν χωρίς πρόβλημα;

Θέλουν την Χρυσή Αυγή παρακράτος για να μπορούν να φιμώνουν με τον άλφα ή βήτα τρόπο όποιον τους αντιστέκεται;

Γιατί κανένας δεν θα με κάνει να πιστέψω ότι εχθρός της δημοκρατίας είναι ο 45χρονος πατέρας δύο παιδιών από το Κερατσίνι.
Κάποιος του όπλισε το χέρι, κάποιος τον έκανε φανατικό.

Κάποιος μας δηλητηριάζει σαν κοινωνία.

Κάποιος μας δολοφονεί.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Φίλοι...