Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Success Story.



Επιτέλους η ανάπτυξη προ των πυλών.

Και δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά.  
Το είχε δηλώσει και ο Μέγας Guru των επιστρατεύσεων  «Αν βγάλουμε τον Ιούνιο, τα περάσαμε τα δύσκολα. Από το Σεπτέμβριο θα απογειωθούμε».

Άλλωστε είναι γνωστό:
«Αν τα γεγονότα δεν συμφωνούν με τη θεωρία, τότε αλίμονο στα γεγονότα (A. Einstein)».

Έτσι λοιπόν σε τούτην την γωνιά του πλανήτη συντελείται μια επανάσταση.

Θεαματική η αύξηση του τουρισμού, οι Έλληνες σταμάτησαν να είναι τεμπέληδες, το τραπεζικό σύστημα είναι ποιο υγειές τώρα παρά ποτέ, το δημόσιο δουλεύει σαν ελβετικό ρολόι, και το ’14 θα βγούμε από το μνημόνιο.

Με όλα αυτά και ακόμα περισσότερα βομβαρδίζεται καθημερινά ο Έλληνας.

Το πείραμα συνεχίζεται και μάλιστα με απόλυτη επιτυχία.

Αφού πέτυχαν να πιστέψω πως εγώ ήμουν ο τεμπέλης εγώ ήμουν ο ένοχος εγώ ήμουν η αιτία όλων των κακών, γιατί να μην πιστέψω τώρα ότι πέτυχα, ότι είμαι πλούσιος, ότι είμαι ευτυχισμένος;

Το πλιάτσικο πέτυχε και μάλιστα θα πρέπει να είμαστε ευτυχισμένοι για αυτό.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Φίλοι...