Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

ΟΧΙ στο δημοψήφισμα για την ΔΕΗ.



Δεν είναι λίγες οι φορές που τρομάζω με την άγνοια και την αμάθειά μου.

Πριν από λίγες μέρες κάνοντας ζάπινγκ στο χαζοκούτι έπεσα σε ένα ντοκιμαντέρ. 

Ασχολούταν με ένα είδος πιθήκων που ζει στην παγωμένη βόρεια Ιαπωνία. 

Το είδος αυτό, καμιά σχέση με τον άνθρωπο, έχει δημιουργήσει την τέλεια ταξική κοινωνία. 

Άνθρωποι β' διαλογής δεν υπάρχουν μόνο στην ανθρώπινη κοινωνία.
Και τα ξαδέλφια μας έχουν δημιουργήσει κάτι παρόμοιο. 

Εκεί λοιπόν, στο παγωμένο μέρος που η μοίρα έστειλε αυτό το είδος των πιθήκων να ζήσει, υπάρχει μια λίμνη με ζεστό νερό. 

Πραγματική πηγή ευδαιμονίας σε ένα περιβάλλον που η θερμοκρασία είναι για πολλούς μήνες κάτω από το μηδέν. 

Η ταξική κοινωνία όμως που έχει δημιουργηθεί και οι κανόνες της απαγορεύει στους πιθήκους β' διαλογής να χρησιμοποιήσουν την εν λόγω λίμνη. 

Ήταν κάτι που πραγματικά εντυπωσίασε τους συντελεστές του ντοκιμαντέρ. 
Ο πίθηκος στην άκρη της λίμνης προτίμησε να ψοφήσει από το κρύο, αλλά δεν τόλμησε να παραβεί την εντολή και να βουτήξει στην λίμνη την ώρα που η οικογένεια του Βασιλιά απολάμβανε το λουτρό της.   

Και έρχεται ο Αλέξης να ζητήσει δημοψήφισμα για την ΔΕΗ.
Γιατί ρε Αλέξη; 

Γιατί εγώ πρέπει να αποφασίσω αν είναι πολλά όσα παίρνει ο Φωτόπουλος; (Γιατί εκεί θα επικεντρωθεί πάλι η συζήτηση.) 

Και γιατί ρε Αλέξη δημοψήφισμα για την ΔΕΗ και όχι για την ΕΡΤ;
Και γιατί δημοψήφισμα για την ΕΡΤ και όχι για το μνημόνιο, την ΕΕ ή το euro

Άλλωστε σε κοινοβουλευτική δημοκρατία ζούμε.
Εγώ έστειλα τους αντιπροσώπους μου στην Βουλή, για να υπερασπιστούν τα συμφέροντά μου, μάλιστα διάλεξα και τους καλύτερους, τι άλλο θέλετε από εμένα; 

Και αν ρε Αλέξη το 51% από εμάς συμφωνήσει να χάσει ο Φωτόπουλος την δουλειά του, εμένα προσωπικά στο στομάχι μου κάθεται με αυτό το περισπούδαστο ύφος που έχει, αν συμφωνήσουμε θα είναι σωστό να χάσει την δουλειά του; 

Και γιατί ρε Αλέξη δεν φώναξες όταν με εντολή της Τρόικα, προαπαιτούμενα, τριπλασιάστηκε η τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος στην Ελλάδα; 

Αλέξη οι κανόνες που εσύ υπηρετείς με έχουν τοποθετήσει στην άκρη της λίμνης.
Ο θάνατός μου επιβεβαιώνει στο υπόλοιπο κοπάδι την εξουσία σου.
Μην μου ζητάς να ψηφίσω και για αυτό. 

Ξέρεις πολύ καλά πως η πείνα και η δυστυχία στον πλανήτη (είτε τον παρακολουθείς δεξιόστροφα, είτε αριστερόστροφα) οφείλονται στην πολιτική βούληση. 

Τα αίτια της πείνας και της δυστυχίας δεν οφείλονται σε οικονομικούς, περιβαλλοντολογικούς, ή οικολογικούς παράγοντες.
Είναι καθαρά πολιτική επιλογή. 

Άφησέ με λοιπόν στην άκρη της λίμνης.
Μην με κάνεις συνένοχό σου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Φίλοι...